Επικοινωνία - Υποστήριξη - Compucon Παγκοσμίως
Αναζήτηση 
 ΚέντημαΤηλεματικήInternetLaserΙατρικό



Αρχή > Τμήματα > Κέντημα > Συχνές Ερωτήσεις

Embroidery FAQ

Αν είστε ένας έμπειρος χειριστής των κεντητικών προγραμμάτων, ή απλά αν ξεκινάτε τώρα το ταξίδι σας μέσα στον κόσμο αυτό, οι επόμενες σελίδες θα είναι ένας πολύτιμος οδηγός για σας, καθώς θα μπορείτε να εφαρμόζετε απλές ή προχωρημένες τεχνικές, χρησιμοποιώντας όσο καλύτερα μπορείτε τις δυνατότητες που προσφέρονται στο λογισμικό που αγοράσατε.


  1. Πώς μπορώ να στενέψω μια ρίζα (ή ανεβατό);
  2. Πώς μπορώ να αλλάξω το χρώμα ενός μπλοκ που έχω ήδη σχεδιάσει, χωρίς να παρέμβω στα υπόλοιπα χρώματα;
  3. Πόσα επίπεδα μπορώ να κεντήσω το ένα πάνω στο άλλο;
  4. Πότε και γιατί μπορεί να σπάσει η κλωστή και η βελόνα της μηχανής;
  5. Πώς προσδιορίζεται η πυκνότητα;
  6. Η προεργασία χρειάζεται σε μικρά μπλοκ;
  7. Πόση επικάλυψη πρέπει να υπάρχει στα μπλοκ ώστε να μην αφήνουν κενά;
  8. Είναι καλύτερα να επικαλύπτονται τα μπλοκ παρά να χρησιμοποιώ «αντιστάθμιση τάσης» («pull compensation»);
  9. Πώς μειώνεται ο αριθμός των βελονιών σε ένα σχέδιο;
  10. Πώς μπορώ να σβήσω ανεπιθύμητες (μικρές) βελονιές από ένα σχέδιο;
  11. Τί είναι το «Δέσιμο πριν» («Tie In») και το «Δέσιμο μετά» («Tie Off») και πώς χρησιμοποιούνται;
  12. Ποιο είναι το μέγιστο ύψος που μπορώ να χρησιμοποιήσω στη δημιουργία γραμμάτων;
  13. Ποια είναι η μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται στις διάφορες παραμέτρους του συστήματος;
  14. Ποια πυκνότητα χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προεργασίας;
  15. Τί δείχνει η τιμή της πυκνότητας;
  16. Τί είναι το «στεπ»;
  17. Τί είναι η «ρίζα» (ή ανεβατό);
  18. Πότε και τί είδους προεργασία πρέπει να χρησιμοποιείται;
  19. Τί είναι το απλικέ και πού χρησιμοποιείται;
  20. Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ένα σχέδιο με γράμματα, αφού το έχω κεντήσει;
  21. Πότε χρησιμοποιείται ο κωδικός «κόψιμο» αντί για αλλαγή βελόνας;
  22. Είναι δυνατόν να επεξεργαστώ ένα σχέδιο από δισκέτα μηχανής;
  23. Πώς αλλάζω το χρώμα του φόντου;
  24. Πώς μπορώ να μικρύνω ή να μεγεθύνω ένα σχέδιο;
  25. Τί είναι ο «Stitch Processor»;
  26. Πώς μπορώ να σώσω ένα σχέδιο σε δισκέτα μηχανής;
  27. Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα του προγράμματος;
  28. Πώς μπορώ να επικολλήσω ένα σχέδιο σε ένα άλλο;
  29. Τί ρυθμίζουν οι παράμετροι «αυτόματης ανίχνευσης περιγράμματος» («Auto Trace»);
  30. Με το Magic Wand, ποιες παράμετροι ελέγχουν την ευαισθησία του εργαλείου αυτού;
  31. Τί είναι ο ψηφιακός πίνακας;
  32. Πώς δημιουργώ το Bitmap στεπ;
  33. Τί χρειάζεται για ένα ποιοτικό σχέδιο PhotoFill;
  34. Μέσα στις παραμέτρους, ποιο είναι το ελάχιστο όριο βελονιών στο περίγραμμα;
  35. Ποια είναι η «μετατόπιση περιμέτρου» («outline shift») στο Pull Compensation;
  36. Τί είναι η μετακίνηση της εικόνας («Pan image»);
  37. Τί είναι οι βελονιές πιασίματος («Hold Down») σε ένα σχέδιο απλικέ;
  38. Μέσα στις παραμέτρους, τί είναι η Αυτόματη Διαχείριση Βελονιάς («Running Stitch Manager»);
  39. Τί είναι η αποκοπή στροφής («Corner Cut»);

 

  1. Πώς μπορώ να στενέψω μια ρίζα (ή ανεβατό);

    Χρησιμοποιώντας αντιστάθμιση τάσης (pull compensation), ένα μπλοκ βελονιών μπορεί να γίνει πιο στενό ή πιο ευρύ, φαρδαίνοντας ή στενεύοντας τις βελονιές σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό και μήκος. Για να ευρύνω τη ρίζα εισάγω θετική τιμή τάσης (%), ενώ για να τη στενέψω εισάγω αρνητική τιμή τάσης (%).
  1. Πώς μπορώ να αλλάξω το χρώμα ενός μπλοκ που έχω ήδη σχεδιάσει, χωρίς να παρέμβω στα υπόλοιπα χρώματα;

    Αρχικά, επιλέγω από την κάτω χρωματική μπάρα το κουτάκι με το χρώμα του μπλοκ. Ανοίγει ένα παράθυρο και από εκεί αλλάζω το χρώμα και τον τόνο του μπλοκ.
  1. Πόσα επίπεδα μπορώ να κεντήσω το ένα πάνω στο άλλο;

    Συνιστάται να μην κεντιούνται πάνω από 3 επίπεδα και να αφήνω τρύπες σε μεγάλες κεντημένες επιφάνειες.
  1. Πότε και γιατί μπορεί να σπάσει η κλωστή και η βελόνα της μηχανής;

    Η κλωστή ή η βελόνα της μηχανής μπορεί να σπάσει από διάφορες αιτίες. Η κλωστή μπορεί να σπάσει από τις πολλές και μικρές βελονιές (1-2 χιλ.). Επίσης, αν η τάση της κλωστής έχει ρυθμιστεί πολύ σφιχτά στη μηχανή, ή αν το σχέδιο είναι πολύ πυκνό. Η βελόνα της μηχανής μπορεί να σπάσει αν πιαστεί η κλωστή στον κώνο ή αν το ύφασμα γίνει πολύ χοντρό από τις βελονιές εξ αιτίας των πολλών επιπέδων του κεντήματος.
  1. Πώς προσδιορίζεται η πυκνότητα;

    Η πυκνότητα προσδιορίζεται βάσει του υφάσματος και των απαιτήσεων του σχεδίου. Γενικά όταν χρησιμοποιώ λεπτά και ντελικάτα υφάσματα, τα σχέδια πρέπει να είναι λιγότερο πυκνά και η προεργασία μας περισσότερο σταθερή. Η πυκνότητα επίσης εξαρτάται από το βάρος ή το πάχος της κλωστής που χρησιμοποιείται.
  1. Η προεργασία χρειάζεται σε μικρά μπλοκ;

    Η προεργασία χρειάζεται για να σταθεροποιήσει το ύφασμα για το κέντημα. Για ένα μικρότερο μπλοκ, η προεργασία πρέπει να επιλεχθεί προσεκτικά, έτσι ώστε να μην εξέχει από το μπλοκ. Το να προσδιορίσω ποιο είδος προεργασίας θα χρησιμοποιήσω, εξαρτάται από το ύφασμα που θα κεντήσω. Για ελαστικά υφάσματα, όπως τα πλεκτά, συνιστάται μία πιο δυνατή προεργασία όπως το ζιγκ-ζαγκ. Για υφαντά υφάσματα, συνιστάται κεντρική ή περιμετρική προεργασία. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε συνδυασμός προεργασίας.
  1. Πόση επικάλυψη πρέπει να υπάρχει στα μπλοκ ώστε να μην αφήνουν κενά;

    Τα μπλοκ πρέπει να επικαλύπτονται περίπου 1-3 χιλ. Η επικάλυψη ή όχι των μπλοκ μπορεί να επηρεαστεί από το τελάρωμα του ρούχου, από το είδος του στυπόχαρτου που χρησιμοποιείται, την τάση της κλωστής και την ευαισθησία του υφάσματος. Για να επιλύσω αυτό το πρόβλημα, θα προσπαθήσω να στερεώσω στο τελάρο το ύφασμα τόσο σφιχτά, ώστε να μην κινείται μέσα στο τελάρο, θα χρησιμοποιήσω το σωστό στυπόχαρτο για το ύφασμα και, αν χρειαστεί, θα χρησιμοποιήσω «αντιστάθμιση τάσης» (pull compensation), ανάλογα με το ύφασμα.
  1. Είναι καλύτερα να επικαλύπτονται τα μπλοκ παρά να χρησιμοποιώ «αντιστάθμιση τάσης» («pull compensation»);

    Είναι καλύτερα να επικαλύπτονται τα μπλοκ. Συχνά χρησιμοποιούμε pull compensation για να εξαλείψουμε το ζάρωμα του υφάσματος.
  1. Πώς μειώνεται ο αριθμός των βελονιών σε ένα σχέδιο;

    Η μείωση του αριθμού των βελονιών ενός σχεδίου πραγματοποιείται αλλάζοντας την πυκνότητα του σχεδίου, μειώνοντας την πυκνότητα της προεργασίας, ή αλλάζοντας το μήκος των βελονιών γεμίσματος, ή των βελονιών της προεργασίας.
  1. Πώς μπορώ να σβήσω ανεπιθύμητες (μικρές) βελονιές από ένα σχέδιο;

    Το «Καθάρισμα» είναι ένα εργαλείο που εξαλείφει τις μικρές περιττές βελονιές από ένα σχέδιο. Για να έχω πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο, επιλέγω το μενού Αλλαγές και μετά το Καθάρισμα. Θα μου ζητηθούν δύο τιμές που προσδιορίζουν το μήκος των βελονιών που θα σβηστούν. Για παράδειγμα, αν εισαχθεί το 3 για ελάχιστη τιμή και το 6 για μέγιστη τιμή, το πρόγραμμα θα σβήσει βελονιές μεταξύ 3/10 χιλ. και 7/10 χιλ. Στις παραμέτρους του προγράμματος (F9) υπάρχει η παράμετρος Καθάρισμα, όπου ορίζω τις τιμές και αυτόματα καθαρίζω τις μικρές βελονιές.
  1. Τί είναι το «Δέσιμο πριν» («Tie In») και το «Δέσιμο μετά» («Tie Off») και πώς χρησιμοποιούνται;

    Το Δέσιμο πριν και το Δέσιμο μετά είναι ομάδες μικρών βελονιών, οι οποίες ασφαλίζουν την κλωστή πάνω στο ύφασμα. Το Δέσιμο πριν τοποθετεί μερικές βελονιές στην αρχή ενός μπλοκ και το Δέσιμο μετά τις τοποθετεί στο τελείωμα του μπλοκ. Αυτό αποτρέπει την κλωστή να ξηλωθεί από το ύφασμα, μετά το κόψιμό της ή την αλλαγή χρώματος.
  1. Ποιο είναι το μέγιστο ύψος που μπορώ να χρησιμοποιήσω στη δημιουργία γραμμάτων;

    Δεν υπάρχει περιορισμός στο ύψος, αρκεί να ξέρω από πριν ποιον τύπο βελονιάς θα χρησιμοποιήσω για τη δημιουργία του γράμματος. Για μικρότερα γράμματα με πάχος ρίζας μικρότερο από 12 χιλ, χρησιμοποιώ ανεβατό. Για πάχος ρίζας μεγαλύτερο από 12 χιλ, πρέπει να χρησιμοποιήσω βελονιές στεπ σατέν.
  1. Ποια είναι η μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται στις διάφορες παραμέτρους του συστήματος;

    Οι τιμές των παραμέτρων του συστήματος δίδονται σε δέκατα του χιλιοστού και άλλες σε ποσοστά.
  1. Ποια πυκνότητα χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προεργασίας;

    Η πυκνότητα που χρησιμοποιείται για την προεργασία εξαρτάται από την ποιότητα του υφάσματος και την πυκνότητα του σχεδίου. Ένας μέσος όρος των τιμών είναι μεταξύ 12 και 20. Όταν κεντάω ένα ελαστικό ύφασμα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσω πιο πυκνή προεργασία.
  1. Τί δείχνει η τιμή της πυκνότητας;

    Αυτός ο αριθμός αναδεικνύει την απόσταση ανάμεσα στην κάθε βελονιά. Για παράδειγμα, η πυκνότητα 5 σημαίνει ότι το πρόγραμμα θα τοποθετεί τις βελονιές ανά 0.5 χιλ.
  1. Τί είναι το «στεπ»;

    Στεπ λέγεται το γέμισμα εκείνο, όπου η κλωστή κινείται από τη μια άκρη του κομματιού στην άλλη με συνεχή ενδιάμεσα καρφώματα.
  1. Τί είναι η «ρίζα» (ή ανεβατό);

    Ρίζα ή ανεβατό λέγεται το γέμισμα εκείνο, όπου η κλωστή κινείται από τη μια άκρη του κομματιού στην άλλη χωρίς να καρφώνει ενδιάμεσα.
  1. Πότε και τί είδους προεργασία πρέπει να χρησιμοποιείται;

    Η προεργασία χρησιμοποιείται για να σταθεροποιηθεί ένα μη σταθερό ύφασμα. Έτσι, αν θέλω να κεντήσω πάνω σε ένα ελαστικό ή λεπτό ύφασμα θα πρέπει να χρησιμοποιήσω προεργασία. Η προεργασία ζιγκ-ζαγκ συνιστάται για μη σταθερά υφάσματα, ενώ η κεντρική ή περιμετρική προεργασία είναι αρκετή για σταθερά υφάσματα.
  1. Τί είναι το απλικέ και πού χρησιμοποιείται;

    Όταν μιλάμε για απλικέ εννοούμε οποιοδήποτε τύπο υφάσματος (ή άλλου υλικού), το οποίο τοποθετούμε πάνω στο ρούχο, ή στο ύφασμα-βάση και το σταθεροποιούμε με βελονιές (συνήθως με ρίζα). Το απλικέ χρησιμοποιείται για τη μείωση του αριθμού των βελονιών σε ένα σχέδιο, αντικαθιστώντας την περιοχή γεμίσματος με ύφασμα. Χρησιμοποιείται επίσης για να δώσει ένα διακοσμητικό στοιχείο στο ρούχο, αντί για το κανονικό κέντημα.
  1. Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ένα σχέδιο με γράμματα, αφού το έχω κεντήσει;

    Εφόσον το σχέδιο κατασκευάστηκε με το πρόγραμμα της COMPUCON, μπορώ με το εργαλείο της επεξεργασίας να επιλέξω κάποιο από τα γράμματα του σχεδίου. Στην επάνω μπάρα εργαλείων επιλέγω το εικονάκι «Επεξεργασία γραμματοσειράς». Τα γράμματα τώρα εμφανίζονται με πράσινο περίγραμμα, μέσα σε ένα πλαίσιο, όπως όταν τα δημιούργησα. Από εκεί μπορώ πλέον να αλλάξω το πλαίσιο, την πυκνότητα, τη γραμματοσειρά, τον τύπο βελονιάς κλπ.
  1. Πότε χρησιμοποιείται ο κωδικός «κόψιμο» αντί για αλλαγή βελόνας;

    Ο κωδικός κόψιμο χρησιμοποιείται όταν μετακινούμαι από μια περιοχή του σχεδίου σε μια άλλη, αλλά δε χρειάζεται να αλλάξω χρώμα. Η αλλαγή βελόνας χρησιμοποιείται όταν θέλω να αλλάξω χρώμα από ένα κομμάτι στο άλλο.
  1. Είναι δυνατόν να επεξεργαστώ ένα σχέδιο από δισκέτα μηχανής;

    Για να επεξεργαστώ ένα σχέδιο από δισκέτα μηχανής, πρέπει πρώτα να το μετατρέψω χρησιμοποιώντας «Βελονιές σε μπλοκ»: Αρχικά επιλέγω το/τα μπλοκ βελονιών που θέλω να μετατρέψω. Με το δεξί κουμπί του ποντικιού επιλέγω Βελονιές σε μπλοκ. Τα μπλοκ θα μετατραπούν και μπορώ να τα επεξεργαστώ στην Επεξεργασία περιγραμμάτων. Για να επεξεργαστώ ατομικές βελονιές σε ένα σχέδιο, επιλέγω Επεξεργασία Βελονιών και έτσι μπορώ να σβήσω, να εισάγω ή να μετακινήσω βελονιές ή λειτουργίες.
  1. Πώς αλλάζω το χρώμα του φόντου;

    Από το μενού των Παραμέτρων (ή από την κάθετη μπάρα εργαλείων στα αριστερά) επιλέγω Χρώματα Βελονιών. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με την χρωματική παλέτα. Στα δεξιά, υπάρχει ένα εικονάκι με μία οθόνη. Κάντε κλικ στο κουτάκι από κάτω και μετά επιλέξτε το καινούριο χρώμα και τη σκίαση από το παράθυρο επιλογής χρώματος.
  1. Πώς μπορώ να μικρύνω ή να μεγεθύνω ένα σχέδιο;

    Από το μενού Αλλαγές, επιλέγω Διαστάσεις. Στο παράθυρο των Διαστάσεων, στα αριστερά, εμφανίζονται οι διαστάσεις και μπορώ να τις αλλάξω είτε κατά ποσοστό, είτε κατά πραγματική τιμή. Οι τιμές Χ και Υ μπορούν να τροποποιηθούν ξεχωριστά ή αναλογικά. Για να μεγεθύνω ένα σχέδιο στην οθόνη, επιλέγω το εργαλείο ζουμ και σχεδιάζω ένα τετράγωνο γύρω από την περιοχή που χρειάζεται μεγέθυνση.
  1. Τί είναι ο «Stitch Processor»;

    Ο Stitch Processor θα αλλάξει αυτόματα τον αριθμό των βελονιών από ένα σχέδιο όταν αλλάζουν και οι διαστάσεις. Χωρίς τον Stitch Processor, ο αριθμός των βελονιών δε θα αλλάξει μαζί με τις διαστάσεις, πράγμα που μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του κεντήματος.
  1. Πώς μπορώ να σώσω ένα σχέδιο σε δισκέτα μηχανής;

    Αφού ολοκληρώσω το σχέδιο, από το μενού Αρχείο επιλέγω Σε δισκέτα μηχανής. Επιλέγω την κατάλληλη μορφή αρχείου μηχανής, πληκτρολογώ ένα όνομα για το σχέδιο και πατάω Εγγραφή.
  1. Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα του προγράμματος;

    Από το μενού Παράμετροι, θα επιλέξω Παράμετροι συστήματος. Σε αυτό το παράθυρο μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα σε κάποια από τις επιλογές της λίστας.
  1. Πώς μπορώ να επικολλήσω ένα σχέδιο σε ένα άλλο;

    Από το μενού Αρχείο, θα επιλέξω Κόλλημα. Ανοίγω ένα σχέδιο από τα αρχεία. Το σχέδιο αυτό θα επικολληθεί και μπορεί να μετακινηθεί ή να τροποποιηθεί αν χρειαστεί.
  1. Τί ρυθμίζουν οι παράμετροι «αυτόματης ανίχνευσης περιγράμματος» («Auto Trace);

    Color tolerance είναι η παράμετρος που λέει στο πρόγραμμα πως να «κοιτάξει» τα χρώματα κατά τη διαδικασία αυτόματης ανίχνευσης περιγράμματος. Όταν η μπάρα επιλογής βρίσκεται στα αριστερά το πρόγραμμα θα αναγνωρίσει καθαρά χρώματα. Αν την πάμε προς τα δεξιά το πρόγραμμα θα εκλάβει τα παρόμοια μεταξύ τους χρώματα ως ένα. Αυτή η παράμετρος επηρεάζει τη δημιουργία των μπλοκ με το Magic Wand.
    Smart Edges Rectangle Size είναι η δεύτερη παράμετρος. Ρυθμίζει το μέγεθος του παραλληλόγραμμου που χρησιμοποιείται από το πρόγραμμα με το εργαλείο «έξυπνες ακμές» (Smart Edges) για να δώσει τα σημεία αναφοράς στη 2η, 3η και 4η μέθοδο.
    Eliminate Outline Points Factor είναι η παράμετρος που ρυθμίζει πόσα σημεία αναφοράς θα τοποθετηθούν στο περίγραμμα του σχεδίου με το Magic Wand.
    Bitmap Step Trace Color θα επιτρέψει την επιλογή ενός χρώματος που θα αγνοηθεί κατά τη διάρκεια της αυτόματης ανίχνευσης περιγράμματος.
  1. Με το Magic Wand, ποιες παράμετροι ελέγχουν την ευαισθησία του εργαλείου αυτού;

    Με το Magic Wand, η 1η και η 3η παράμετρος χρησιμοποιούνται για έλεγχο sensitivity.
  1. Τί είναι ο ψηφιακός πίνακας;

    Ο ψηφιακός πίνακας είναι ένα εξωτερικό pad που χρησιμεύει στη δημιουργία κεντημένων σχεδίων με τη χρήση του ποντικιού, ή ενός "puck?. Οι εικόνες αυξάνουν σε μέγεθος και τοποθετούνται στον πίνακα, όπου το digitizer ανιχνεύει την εικόνα, εισάγοντας σημεία και κώδικες.
  1. Πώς δημιουργώ το Bitmap στεπ;

    Για να χρησιμοποιήσω το Bitmap στεπ πρέπει να έχω μονόχρωμο σχέδιο με μαύρα περιγράμματα. Το κέντημα είναι μονόχρωμο και οι βελονιές χτυπούν τα σημεία που συναντούν τα μαύρα περιγράμματα.
  1. Τί χρειάζεται για ένα ποιοτικό σχέδιο PhotoFill;

    Για τη δημιουργία ενός ποιοτικού σχεδίου PhotoFill, πρέπει να έχω μια καθαρή φωτογραφία με υψηλή χρωματική αντίθεση (contrast). Αν χρησιμοποιήσω τις εξ ορισμού παραμέτρους στις Παραμέτρους των μπλοκ θα έχω σωστά αποτελέσματα.
  1. Μέσα στις παραμέτρους, ποιο είναι το ελάχιστο όριο βελονιών στο περίγραμμα;

    Είναι το ελάχιστο μήκος της (τελευταίας) ρίζας πριν αλλάξει σε στεπ.
  1. Ποια είναι η «μετατόπιση περιμέτρου» («outline shift») στο Pull Compensation;

    Διευρύνει το περίγραμμα του μπλοκ σε δέκατα του χιλιοστού.
  1. Τί είναι η μετακίνηση της εικόνας;

    Όταν δουλεύω με μια εικόνα (ΒΜΡ ή WMF) στο φόντο, ίσως χρειαστεί να μετακινηθώ σε ένα άλλο μέρος της εικόνας για να δουλέψω σε άλλη περιοχή. Θα επιλέξω τη μετακίνηση της εικόνας και θα πατήσω το space bar. Θα εμφανιστεί ένα «κουτί» στο παράθυρο που θα επιτρέπει στο χρήστη να μετακινείται πάνω στην εικόνα, στο τρέχον επίπεδο ζουμ.
  1. Τί είναι οι βελονιές πιασίματος («Hold Down») σε ένα σχέδιο απλικέ;

    Οι βελονιές πιασίματος είναι οι βελονιές που χρησιμοποιούνται για να στερεώσουμε το απλικέ με το ρούχο ή το ύφασμα-βάση.
  1. Μέσα στις παραμέτρους, τί είναι η Αυτόματη Διαχείριση Βελονιάς («Running Stitch Manager»);

    Όταν είναι ενεργοποιημένη η Αυτόματη Διαχείριση Βελονιάς, το συνολικό μήκος χωρίζεται σε ίσες αποστάσεις, με περίπου το ίδιο μήκος όπως το ορίσαμε στις παραμέτρους. Όταν αυτή η λειτουργία δεν είναι ενεργοποιημένη, όλες οι βελονιές θα έχουν το μήκος που ορίσαμε στις παραμέτρους (βήμα γαζιού), εκτός από την τελευταία, η οποία θα έχει το υπολειπόμενο μήκος.
  1. Τί είναι η αποκοπή στροφής («Corner Cut»);

    Όταν χρησιμοποιώ ισοπαχείς ρίζες με Bevel Square, η οξύτητα της γωνίας μπορεί να ελεγχθεί με τον τρόπο που παρουσιάζεται στο εικονάκι του παραθύρου παραμέτρων. Η αποκοπή στροφής ελέγχει το ποσοστό του κομματιού της γωνίας που θα κοπεί. Η γωνία Corner Cut Angle ελέγχει το όριο της γωνίας κάτω από την οποία το πρόγραμμα θα κόψει τη γωνία.
Κέντημα Δίκτυο Πωλήσεων
εντοπίστε τον πλησιέστερο διανομέα σας
 
Λίστα Επικοινωνίας
Εγγραφείτε τώρα στη λίστα επικοινωνίας της COMPUCON
 
Compuzine
Get access to past Embroidery Articles.
 
Πολιτική|Όροι Χρήσης|Copyrights|Χάρτης
© 2019 COMPUCON S.A. All rights reserved.